_________________________________________________

Informare TVA:

Ca urmare a publicării normelor de aplicare a noului Cod Fiscal, din 13 Ianuarie 2016, produsele noastre beneficiază de cota de TVA de 9% (cu excepția produselor care nu sunt destinate consumului uman, precum ustensilele, matrițele, etc.).

_________________________________________________

Pentru a cumpăra

Adăugați in coșul de cumpărături produsele pe care doriți să le achiziționați. Comanda minimă este de 50 RON (fără TVA).

După ce ați adăugat produsele in coșul de cumpărături, faceți click pe acesta și veți direcționat către pagina de “Finalizare comandă”.

Finalizarea comenzii poate fi facută astfel:

1. Conectându-vă la contul dumneavoastră de client.

Facând aceasta alegere, câmpurile referitoare la destinatar, adresă, etc., sunt completate în mod automat, cu datele introduse de dumneavoastră la crearea contului.

Puteți modifica aceste date, introduce informații sau solicitări suplimentare, făcând click pe link-ul “Actualizare”.

2. Fără a avea un cont de client.

- Completați datele personale (prenume și nume), adresele de facturare și de livrare.

- Alegeți modul de livrare a mărfii comandate (Curier).
Deoarece nu avem magazin fizic, NU este posibilă ridicarea personală a mărfurilor.

- Alegeți modalitatea de plată (plata in numerar la livrare cu ramburs, transfer bancar/internet banking, plata cu cardul), apoi faceți click pe “Confirm comanda”

Toate comenzile plasate corect sunt confirmate în mod automat printr-un e-mail trimis pe adresa dumneavoastră.

Dacă nu ați primit e-mailul de confirmare a comenzii, probabil comanda dumneavoastră nu a fost finalizată.

Vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail în cazul în care ați plasat o comandă și nu ați primit confirmarea pe e-mail.

3. Comandă telefonică.

Pentru comenzi telefonice ne puteți contacta la numerele 0760 588 388 sau 0733 622 833, de Luni până Vineri între orele 11 - 17.

Comenzile plasate înainte de ora 14:00 vor fi expediate în ziua comenzii. Comenzile plasate după ora 14:00 se vor expedia în următoarea zi lucrătoare.

Important: comenzile telefonice nu vor fi preluate în zilele libere naționale (oficiale).

Plata

Plata achizițiilor făcute pe site-ul nostru se poate face prin următoarele modalități:

  1. Transfer bancar prin Internet Banking - ordin de plată.

Comanda va fi expediată doar după ce primim dovada plății.

  1. Plata Online, cu cardul.

- Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină.

- Dacă alegeți metoda de plată "Online prin card bancar" este necesar să completați un formular cu informațiile cardului dumneavoastră pe pagina securizată a procesatorului de plăți.

- Plătile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure", elaborat de organizațiile care asigură tranzactiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comercianți.

- "3-D Secure" asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la niciun moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.

- Pentru plățile cu card bancar nu este perceput niciun comision.

- În situația (destul de rară) în care produsul/ele comandate nu se află în stoc, sumele aferente vor fi returnate în contul din care s-a efectuat plata.

  1. Numerar la livrare, cu ramburs prin curier

Expedierea mărfurilor

Expedierea mărfurilor se va face în cel mult 24 de ore de la confirmarea comenzii, pentru articolele care apar “În stoc” la momentul comenzii.

Pentru articolele care nu sunt pe stoc, vă vom contacta pe email pentru a confirma data probabilă a livrării. Dacă sunteți de acord cu data propusă de livrare, vă vom trimite un mail de confirmare. Dacă nu sunteți de acord, atunci comanda va fi anulată.

Costul transportului mărfurilor NU este inclus în costul produselor.  Acest cost va fi afișat în coșul de produse, înainte de finalizarea comenzii.

Livrarea se va face prin curier rapid, de regulă într-un interval de 24 - 48 de ore (lucrătoare) de la momentul expedierii, termenul de livrare maxim fiind de maximum 72 de ore de la momentul expedierii.

Costul livrării prin curier rapid începe de la 21 lei (inclusiv TVA) pentru primul kilogram - pentru București, și 25 lei (inclusiv TVA) - în alte județe, adăugandu-se 1.50 lei pentru fiecare kilogram suplimentar. Greutatea este taxată în multipli de 1 kilogram, fără fracții, conform politicii firmelor de curierat. Aceste tarife includ costul rambursului de numerar, dacă s-a optat pentru plata ramburs.

În perioadele când companiile de curierat sunt foarte aglomerate (de obicei în lunile Noiembrie - Decembrie), termenul de livrare poate depăși 72 de ore. La momentul expedierii comenzii dumneavoastră vă vom trimite numarul AWB al coletului, pentru a putea lua legătura direct cu firma de curierat și a stabili împreună cu aceasta detaliile livrării.

Deoarece serviciile de expediere și livrare ale produselor noastre sunt efectuate de terțe companii, ne dorim ca acestea să fie la cel mai înalt nivel.

Deși nu putem controla în mod direct comportamentul profesional al acestora, vă rugăm să ne sesizați orice nemulțumire legată de compania de curierat care efectuează transportul și livrarea produselor noastre, pentru a sesiza firma de curierat, la rândul nostru, neregulile semnalate de dumneavoastră.

Politica de anulare și returnare

  • Fiind vorba de produse alimentare, anularea tranzacției și returnarea mărfurilor pot fi acceptate de către noi doar dacă atât ambalajul primar cât și cel secundar în care au fost transportate mărfurile (flacoane/caserole/găletușe-primare și cutie/plic-secundare), sunt sigilate, nedesfăcute, exact așa cum au fost expediate.
  • Returnarea produselor poate fi acceptată doar dacă expedierea retur este efectuată în maximum 24 de ore de la recepționarea acestora, orice întârziere putând să dăuneze proprietăților fizice și microbiologice ale produselor.
  • Pentru a iniția procedura de returnare, este necesar să ne înștiințați, în maximum 24 de ore de la recepționare, prin e-mail sau telefonic, pentru a ne oferi detalii despre modalitatea de transport al mărfurilor către noi.
  • Acceptarea sau refuzul anulării tranzacției depind exclusiv de respectarea condițiilor de mai sus, iar o decizie va fi luată de către noi în maximum 48 de ore de la recepționarea mărfurilor returnate.
  • Pentru mărfurile returnate în condițiile de mai sus, transportul dus-întors al mărfurilor este exclusiv în sarcina cumpărătorului.
  • Pentru tranzacțiile achitate cu card bancar, se va returna doar contravaloarea mărfurilor, din valoarea totală a comenzii scăzându-se taxele de transport dus-întors. Contravaloarea mărfurilor va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în termen de 1-30 zile de la acceptarea returului, în funcție de politica băncii emitente.
  • Pentru tranzacțiile pentru care s-a bifat plata ramburs prin curier, deasemeni, transportul dus-întors al mărfurilor este exclusiv în sarcina cumpărătorului. Clienților care refuză preluarea comenzilor de la curier sau plata transportului dus-întors -în cazul returnării- li se va restricționa accesul la contul de membru.

Livrări către clienți din alte țări

Firma noastră livrează cu plăcere în diverse alte țări din Uniunea Europeană sau din afara acesteia.

Transportul către destinații din afara României se face prin curierat internațional rutier, aerian, prin poștă sau prin alte mijloace stabilite de comun acord. Vă rugăm să ne contactați pentru cotații de preț al transportului.

Există țări unde importul de produse alimentare nu este permis de lege. De aceea, înainte de a comanda, vă rugăm să vă informați dacă produsele cumpărate din magazinul nostru se pot importa în țara dumneavoastră.

Pentru comenzile din străinătate există doar opțiunea plății în avans (prin transfer bancar, în Euro sau RON).